Why?

Varför har inte jag bloggat på så väldans länge?

Inte så svårt att lista ut antar jag... tröttnade helt enkelt. Blev tråkigt och kändes inte riktigt värt att kämpa för det, det skulle väl ändå inte riktigt leda någonstans? Jag va ju uppe i ganska många läsare för att vara en så liten blogg, så det kändes väl bra! men när jag fick kämpa för läsarna att stanna kvar, att inte bloggen räckte till så kände jag bara att nu räcker det. Så jag la av, fast inte helt.. tog ju inte bort bloggen som tur är! För jag känner mig själv, visste att jag skulle hamna här ännu igen ;P krävdes bara en spark i rumpan och lite inspiration. Jag vet ju trots allt att jag tycker det här är kul, om jag har något att skriva om dvs!
Men från och med nu så kommer inte bloggen vara ett måste, utan en kul grej! Bara ett ställe där jag kan skriva av mig och helt enkelt berätta lite om mina dagar och åsikter... inte för att få uppmärksamhet eller liknande! =)

Avslutar med en väldigt hemskt bild på mig när jag va på Djurgårdsfärjan i Stockolm. Påväg till Gröna Lund!

haha!

Kommentarer
Postat av: Leia

Ja, det är lätt att tröttna.

2009-10-07 @ 12:41:14
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Emmelist

gillar din blogg starkt! :) tänkte bara säga det. är en utav alla som läser din blogg nästan dagligen :)

2009-10-07 @ 12:48:45
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0