jag vill, men jag kan inte!

Asså jag vill kunna blogga med bilder osv men det är precis vad jag inte kan för att min dator suger! =) Ne men det är något fel med den så att jag kan inte koppla in något via USB förutom musen o de, och det är ju bara sämst? Vet inte riktigt hur det har gått till men det har det! Därför bloggar inte även fast jag säger att jag ska göra det, t.ex igår så tog jag kort på dagens outfit o sådär, shoppade o tänkte ta bild på det när jag kom på att jag inte skulle kunna lägga in dom på datorn ändå, så ja en liten smidig ursäkt till varför jag inte bloggar haha =) ska försöka fixa från en annan dator, får se hur det går annars så bloggar jag inte alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0