Blondinbella!

Guess who i met?
The one and only, BLONDINBELLA!

Idag var det nämligen Gymnasie mässa i Svenska Mässan där dom flesta klass 9 människorna i Göteborg går ifall dom vill ha lite mer information om gymnasium... och idag var det våran dag! Vi kommer dit, och vem är där om inte BlondinBella? Jag blir super glad och vet inte riktigt vad jag ska ta till mig! Inte riktigt vad jag väntat mig men så får jag oxå veta att inte bara får jag se henne utan oxå en intervju med henne! Är det bra eller är det bra? Så en otroligt glad Louise skuttar in till BlondinBella där hon sitter som sitt fina själv och det första som händer, mitt ansikte förvandlas till en tomat. Typiskt mig... Fast det märker inte BlondinBella av utan hon bara får allting att bli avslappnat och konversationen flyter på som ingenting =) Jättesöt tjej och nu känner man sig verkligen närmare karaktären BlondinBella!
Fick mina 25 minuter med henne och jag är fortfarande sjukt glad över idag =) bättre än vad jag väntat mig! Tack till Bella! (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0