what do I love?

Vad älskar jag?

  • Vissa människor har SÅ STOR betydelse i mitt liv att jag kan inte säga annat än att jag älskar er, jag skulle kunna göra vad som helst för er (L)
  • Kläder och allt som har med mode att göra!!
  • Musik, det gör mig hel (a) musik förklarar verkligen så många känslor... love it!
  • twilight & chris brown
Men sen finns det olika nivåer på att älska, den första punkten är att jag älskar NÅGON och inte NÅGOT. Det är så stor skillnad på dom två sätten att älska. När man älskar någon, då älskar man hela dom inklusive deras personlighet och hur viktiga dom är för dig, när man älskar något är det bara för att det gör dig glad. Något är inget som du skulle ge ditt liv för, men du skulle helst leva med det än att leva utan det.


Kommentarer
Postat av: emma

Hej :)

åh , va glad ja blir när du säger så :D

jag skriver mkt inlägg , är aktiv , skriver i

bloglovin , variera mitt skrivande , skriver mkt till folk :D hoppas du blir nöjd :D

2009-05-03 @ 17:36:31
URL: http://emmabolmgren.blogg.se/
Postat av: lovisa

jätte fin blogg!

2009-05-03 @ 17:58:24
URL: http://lovisawinther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0