what a girl wants

jag sitter o sjunger till what a girl wants!! sötaste låten. och det är oxå precis vad jag tänker på just nu, what a girl wants! Vad jag vill ha är massor och massor med kläder, för kläder är något som jag aldrig får nog av. Och jag tänker på att jag vill ha en dag med alla pengar i världen där jag får köpa allt, allt som går att köpa. Allt från Gina, BikBok, H&M och alla dom underbara affärerna! skulle inte det va underbart?(a) så jag tror nog jag ska försöka övertala mamma om att åka o shoppa med mig, wish me luuck! ♥

Bilder från igår, enjoy!

min fina mamma och bror


fail bild, men jag och min syster, min outfit där oxå!
Vita shorts från Gina och söt topp från MQ


lilla jag mitt ute i ingenstans

finaste systern!

in da car

kusiliner

Sista bilden, jag :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Många fina bilder, nu har jag koll på dig med :)

2009-05-04 @ 00:28:10

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0