veckan som gått

Nu är ju snart veckan över och det är skönt det... sjukt skönt! veckan har varit lång tråkig och inte mkt speciella saker har hänt, tråk som vanligt :) så jag längtar tills helgen, men så fort den är över så är det ju skola igen. Men helgen ska vara!! jag hoppas på att tjäna lite pengar så att jag kanske kan shoppa lite saker, det skulle verkligen piffa upp min helg :D kanske ett par skor eller bara något litet smycke, någonting iaf :) och på lördag så är det något spec ;O får se vad som händer då ... :) (L) men nu ska jag fokusera på min läxa! så hoppas att jag blir klar så att jag kan sova sen, puss på er!


Kommentarer
Postat av: Jennica

sv: thank you ! =D det var snällt sagt.

2009-05-14 @ 20:31:09
URL: http://jennicabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0