världens bästa dag

världens bästa dag va det idag, det hela började med att jag äntligen kunde ha på mig mina nya skor som jag längtat efter men inte kunnat ha på mig pågrund av vädret. Men idag var det soligt så jag tog på mig dom :)

men i alla fall, det va en bra skol dag och yes! men iaf sen efter skolan så stack jag till stan med sara så att vi kunde dra till hennes pappa som är doktor! wie äntligen efter jag vet inte hur många år? så har jag fått ett bra läkemedel mot min misshandlade kropp. Jag hoppas med hela mitt hjärta och hela min själ att det här funkar, hoppas att ni oxå håller tummarna (L)

men nu sitter jag här o gör klart min biologi läxa om p-piller. känns som att den blev bra :) sen ska jag sova, puss godnatt!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0