varför kan jag aldrig hålla det jag säger:O

jag ska visst inte åka hem ikväll utan jag stannar hos Sara inkurad i soffan för att heja på Chelsea! if you love baby (L) then you gotta love chelsea too :D i alla fall just nu står det 1-0 till chelsea och jag känner på mig att det kmr bli fler mål till dom!! :) och i alla fall, jag berättade ju om att jag tog en spruta idag, jag känner verkligen hur det värker i armen, det gör verkligen ont... usch hoppas det går över snart!
nu ska jag fortsätta heja på chelsea med bullar och mjölk o mys med Sara i soffan ♥ hehe , puss

skulle lagt upp bilder på mjölken + bullarna men aja baja säger sara, för dom skulle hon lägga upp

Kommentarer
Postat av: QADII

assså hur kan du heja på chelsea dem e sämst :O

2009-05-08 @ 16:56:32
Postat av: Louise bäst

hur kan man inte:D men mitt favorit lag är klart liverpool

2009-05-09 @ 20:21:45
URL: http://louiisenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0