varför följer man någon annans liv?

Hur kommer det sig att man följer någon annans liv istället för att bara följa sitt egna liv och göra det så bra man kan?! typ ni som läser min blogg eller jag själv, jag läser ju typ Kenza, Paulina, Kissie och alla dom stora bloggarna. Men varför gör jag det haha? för inspiration eller vadå, jag tycker egentligen ba att jag borde skriva min egna och mina kompisars bloggar :) jag känner ju dom personligen och kan fatta vad dom skriver om, men Kissies och hennes liv har jag ju ingen aning om... men man måste ju börja någonstans för att hitta sin inspirations källa :D som jag.. jag började hos Dessie hahahah... vet inte riktigt varför. Eller jo, det måste varit för hon är ju i samma ålder som mig och redan så framgångsrik. Fast hon kanske inte är den bästa bloggaren. MEn aa ni fattar vad jag menar , what's up med alla bloggar:O lev ditt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0