vad är typiskt mig?

det finns saker som är så typiskt en viss person, så vad är typiskt mig? allt som har med utseende, personlighet mm.

  1. Glömma saker för fort... t.ex. om jag bråkar med någon, glömmer jag fort varför vi ens bråkade.
  2. Att bestämma med två olika människor på samma dag
  3. ATT VARA BÄST OCH ATT ALLTID HA RÄTT! :)
  4. tydligen enligt sara, bli irriterad över allt
  5. kunna alla låttexter utantill! viktig information jag vet!
Men nu kommer jag inte på ngt mer, men om ni vet ngt som är typiskt mig så kommentera! pusss, dagens outfit kommer senare:)♥

Kommentarer
Postat av: Louise bäst

haha läskigt hur lika vi är, glömmer också bråk, bestämmer ALLTID med två olika människor på samma dag, irriterad över allt med!!

2009-05-06 @ 20:36:03
URL: http://louiisenyberg.blogg.se/
Postat av: Louise

okej haha, vem är du ?

2009-05-06 @ 21:25:52
URL: http://louiisenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0