this you didn't know

5 sanningar/hemligheter om mig ...

  • Jag har en (enligt mig) allvarlig hudsjukdom!
    Jag hatar det och jag skulle göra nästan vad som helst för att bli av med den. Jag har försökt nästan allt för att få bort det, men det går inte och det gör mig ARG/LEDSEN.
  • Jag bodde i USA när jag va liten och det är anledningen till varför jag går i en engelsk skola. Jag vill än i dag lfytta tillbaka till USA.
  • Jag har 3 katter som heter Maja, Tarzan och Lillan. Alla är tjejer, till o med Tarzan ... Det blev lite fel när vi "döpte" henne. Jag älskar katter!:)
  • Jag blir ofta mobbad för min näsa och min kropp
  • Jag älskar cola och Chris Brown. Har alltid gjort det och kommer alltid göra det ♥
Om det finns något ni undrar, typ frågor om mina sanningar eller liknande så kommentera så får ni ett svar:)


min lilla lillan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0