TJAAAAAAAA

har inte uppdaterat på ett tag så jag kanske ska ta och berätta lite om igår och idag :D igår så va jag och Sara ju med Alex och Elliot som jag nämnde i tidigare inlägg :) vi fick se Alex nya hus, hahaha det kanske inte lukta så gott men stort va det :) så vi hade en kul kväll där sen drog vi vidare till Rörbo tror jag det heter, och där skulle vi typ leta efter Saras borttappade katt, och vi hittade en katt! fast det va inte hennes katt hahaha.. Så då åkte vi och åt på Burger King sen drog vi hem och SOV! :) åh så skönt! vi la oss ner så fort vi kom hem och så somnade vi, nästa gång jag vaknade va klockan halv 6 och då va TV:n, datorn, alla lampor på och rullgardinen va uppe... haha så kan det gå.
men en lyckad kväll va det iaf, jätte kul :)♥


jag vet samma bild som Sara men vi tänkte inte på att ta bilder ..
haha det är iaf efter vi har stått o hoppat som idioter för att försöka slå i huvudet o taket, fråga inte ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0