suntan (L) loulou

suntan (L) loulou, i know it's sweet :) and i love you, äntligen läser du twilight!

men nu iaf har jag kollat klart på desperate housewives och jag orkar inte åka hem, det tar ju så lång tid:| så jag sover här hos sara istället, mitt andra hem :)

hoppas på att vi ska sova snart för jag är sjukt trött, har inte sovit många timmar dom senaste nätterna , så mera sömn vill jag ha. Men nu ropar sara från badrummet, hon kanske har förberett ett mysigt badkar fyllt med vatten och tända ljus ? hehe

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig med bby (L) twilight är bra !

2009-05-15 @ 16:04:26
Postat av: louise

twilight ärbäst ;)

2009-05-15 @ 16:10:00
URL: http://louiisenyberg.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej! Jag har lagt ut bilder från en modevisning som jag gick i igår! Kika gärna in och kommentera vad du tycker! Om du gissar rätt på vilken känd bloggerska som alla tycker att jag liknar så kan du vinna en länkning i min blogg som har över 1500 unika besökare varje dag!:)

2009-05-15 @ 16:13:27
URL: http://abckarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0