student mottagning + alexandra

nu fortsätter jag med om i FREDAGS!  då var det en riktigt bra dag utan skola och massa glada stunder! vaknade tidigt på morgonen, runt 10 och sen så började jag o Thomas(min bror) att städa och fixa med student pynt hela dagen, det såg ju riktigt fint ut sen :) i alla fall runt 1 så åkte vi in till stan för att kolla på när min syster sprang ut ur hennes skola och äntligen blir fri haha (A) jag är så glad och stolt över dig(a)
lite tur hade jag i detta! eller aa tur i oturen, jag tappade nämligen bort min mobil nånstans... men mitt i allt så ringer det någon tjej till min brors mobil och säger att hon hittat min mobil! så min bror springer bort till kapellplatsen och möter en tjej med min mobil så jag fick tillbaka den! as schysst av henne som hittade den att försöka hitta mig, TACK! (inte för att du läser min blogg eller nått) i alla fall efter hon hade sprungit ut så skulle hon åka på flak runt i stan så me + familia drog hemmåt och gjorde klart allt för mottagningen så att allt va reda för när gästerna kom. Jag gick och mötte Sintan vid bussen för att han skulle va med att träffa allihop :) his first time meeting min släkt! vi hade kul, eller? jag hoppas att du oxå hade det älskling :) sen va kvällen slut typ och då åkte jag med ut med båten! BRA DAG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0