slööö dag

hej bloggen!! hur mår ni ? jag mår bara bra :) idag har varit en väldigt slö men skön dag. Har inte gjort alls mycket, jag vaknade med Sara hemma hos mig sen va vi hos mig i några timmar, gjorde inte ett skit :) sen åkte vi hem till Sara och där gjorde vi ännu mindre. hehe :) jag har iaf kollat på greys anatomy enda sen jag kom hem till Sara, och jag är verkligen kär i det programmet! så gulligt och sorgligt, hoppas verkligen inte att Izzie dör, usch. Love that show. Men nu har jag precis kommit ur duschen och ska snart sova, måste ju upp till skolan imorn, fast behöver inte vara där förrän halv tio så det är chill. Men nu ska jag kura ihop i Saras lilla säng och sova min beauty sleep. Vi hörs imorn bloggen, med förhoppningsvis liiite mer bloggning (a) har blivit lite dålig på det, men har inte haft tiden eller lusten att göra det. blir nog bättre imorn. men hoppas att ni sover gott och har en bra dag imorn! puss på er! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

cute cherry lips (K)

2009-05-18 @ 19:47:17

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0