segt!

nu har jag faktist varit helt sämst på att blogga! men helt allvarligt talat jag har varken haft tid eller ork att göra det! har haft så mycket bättre saker för mig som jag har prioriterat :) men eftersom jag ska va ledig från skolan imorn så kan jag ägna lite tid åt bloggning nu ! :) igår va en jätte bra dag! verkligen jätte bra. skoldag som vanligt! det kanske inte va fullt så kul men dåligt va det inte iaf. i always have my people! efter skolan drog jag in till stan med Sara o Sintan, vi käkade på mc do för att vi va väldigt hungriga efter en lång skoldag haha ... efter det skynade vi oss till heden för att hälsa på Saras pappa. hahahha. ne men Sara ska ju ha sina privat matte lektioner så jag hängde med en gång, as kul! vi får se, vi får se. maha. efter det drog vi inte brunnsparken igen och köpte godis, sen träffa vi Sintan i fem min hehe och sen så drog vi vidare till the big event! min systers student ball :D mitt vid posiedon står hela hennes klass i sina fina kläder och såg fina ut(A) Alex va verkligen den finaste av dom alla! jag är så stolt över dig syster :D älskar dig!


fin :)


esra and alex:)

Kommentarer
Postat av: Bästa Sara

Ja louise, vi får se, vi får se. Haha :D Och aa din syrra var finaste :)<3

2009-05-29 @ 16:07:29
URL: http://saramonemi.blogg.se/
Postat av: Alexandra

wiee, tack :) älskar dig mest och sAKNAR DIG!!

2009-05-30 @ 14:45:15
Postat av: nelly

fan va fin din syrra e

2009-05-31 @ 12:04:37

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0