school rocks!

tada nu sitter jag i skolan och har trök :D imorse började vi med orientering på gympan, gick inte så värst bra. Vilken plats kom vi på? sist eller näst sist hahaha :) vi lyckades, så duktiga som vi är, att gå vilse!
Sen efter lunch gjorde vi Maräng Swiss och det va mumma! vi vann tyvärr inte men jag va nöjd. Sen nu har jag lämnat in min sperm story! AS nöjd:) den börjar ungefär så här:
Hello there! I am the former sperm Frank, who in the process of sexual intercourse fertilized with an egg named Sofia. Both Sofia and I had been waiting to be set free for a long time and finally when our hosts bonded, so could Sofia and I.
Taha den forsätter med 1500 ord till men dom som läste den lilla biten tyckte den va bra :) vad tycker ni?
nu ska jag har geografi hejdå! ♥


bara för att jag älskar twilight

Kommentarer
Postat av: Bästa Sara

Älskar den! Bara för att den är BÄST <3

2009-05-29 @ 16:10:28
URL: http://saramonemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0