riktigt slö dag ..

JAG SUGER :) hehe jag är verkligen dålig på att uppdatera.. men så kan det gå :)
I alla fall, idag vaknade jag o sara mellan 12-1 , åh så skönt att få sova ut när det är skola nästa dag. Då kanske man inte är lika trött på morgonen :) så vi vaknade och åt frukost, sen så kollade vi på bröllops duellen, BRIDE WARS som det oxå heter på engelska. Den va väl bra, faktist ganska bra, bättre än 17 again tycker jag :D så efter den så kommer Saras pappa med Burger King till oss.. herregud så mycket onyttigt vi äter! känner mig riktigt fet, önskar att jag kunde ändra på det. ska försöka :) men nu har hela dagen sprungit förbi oss när jag egentligen inte ens skulle vara här .. så går det! så snart ska jag påbörja min resa hemåt, orkar inte för jag ser ut som bajs men jag måste! saknar mitt kära hem och fina föräldrar ♥ alex är ju fortfarande inte hemma men hon kommer hem på tisdag morgon så då hoppas jag att jag kan hänga med och hämta henne, saknar henne!
nu ska jag snart dra, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0