pfew

HEJ hur är det? :) själv så har jag varit lite trög med att blogga men har faktist inte orkat, börjar tröttna redan nu :| men om det blir fler läsare så kanske jag fortsätter och blir lite bättre på det .. får se! Men i alla fall, igår så va det ju fredag, ÄNTLIGEN, så skönt :) så igår så va jag med älskling hemma hos honom, vi gjorde inte mkt men det är alltid lika bra med honom (L) så det blev en lyckad kväll som vanligt. Sen när jag kom hem pratade jag lite med min syster sen gick jag o la mig, va trött efter en lång och regnig vecka... Sen är det morgon och ÅH vad skönt det är att sova, vad gör min mamma då? Jo hon väcker mig typ kvart i nio och säger att vi ska åka hem till min mormor och städa :| visst låter det otroligt kul? believe me it wasn't. I typ fyra timmar stod jag och diskade saker, min fingrar är fortfarande helt russniga hahah. Så det blev en slö lördag med inte mkt att göra så jag passar på att blogga lite.
jag har inga bilder och inget att blogga om . tråk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0