opening ceremony!

Nu har jag kommit hem från en faktist rolig dag :) min skola är lite mobbad men, idag så hade vi en öppnings ceremoni för att skolan fyller 50 år och för att den är ny renoverad. fin är den iaf :) så alla föräldrar kom till skolan och firade det här, vi hade till o med den engelska ambassadören där hahaha, överdriv . Men i alla fall, alla i min klass hade som uppgift att anordna lekar för alla små barnen i min skola, så vi hade hur många olika lekar som helst och om barnen vann så fick dom en eller flera godisar. haha det tyckte dom va jätte kul :) så det va en bra dag, + min klass får 5 tusen kronor för när vi ska åka utomlands i nian, woho!

Men jag va i alla fall tvungen att åka hem för jag hade tagit min systers shorts och hon ska åka till Spanien imorn så dom ville hon ha! haha en liten tjuv är jag, fast det är ju hon med :) kommer sakna henne oxå , hon ska ju faktist va borta i en vecka. oh well :D nu ska jag äta något för jag är jätte hungrig! PUSS ♥♥

Kommentarer
Postat av: Amanda Hofsten

Det var en störd dag tycker jag! 10 tusen får vi, åhh känn på den;) yeahyeah vad hade du för lek??

2009-05-18 @ 22:19:16
URL: http://hofstenshyllla.blogg.se/
Postat av: Louise bäst!

hahahha det va väl kanske lite störd ... jaja, ba för ni ska åka till prague :) olika hela tiden, för vi bytte runt:) va du pirat elr ?

2009-05-18 @ 23:12:11
URL: http://louiisenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0