;O

nu är jag äntligen klar med allt för dagen och åh så nöjd jag är. Skolan va helt underbart idag, mest pågrund av det fina vädret och den korta dagen, hahah den kanske inte va kort men det kändes som det. började på morgonen med gympa. Vi skulle spela fotboll & basketboll med en annan skola, NEJ tänker jag, gud va tråkigt. Men det blev faktist rätt lyckat , man lyckades komma överrens med sina lagkamrater och i slutet vann faktist mitt lag. Det är rätta takter! :)
Sen va det typ 2 lektioner kvar för vi missade två oxå så då va det inte mkt skola kvar :)) I alla fall efter skolan åkte jag till stan sen hem på dirren, hahahahah älskling (L) för jag skulle nämligen färga min systers hår, det blev väl inte riktigt så bra som vi hade hoppats på. Hon håller på att gå från brunt till blont, så nu är det lite gult... hahhaa..
Ska checka in det nu när det har torkat!
 KISSES ♥


Kommentarer
Postat av: Sara

Lite överallt du vet ;:

2009-05-12 @ 20:03:43
URL: http://saramonemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0