nothing to do!

kom precis hem från skolan och äntligen har jag lyckats fixa min prao plats!! jag är jätte nöjd för jag får nämligen jobba på Stena Line, haha kanske inte låter så kul... Men jag får faktist vara på en av båtarna och jobba så jag ser fram emot det! Men nu sitter jag här hemma och lyssnar på en House version av forever!! grymt bra om man har bas på och så, som jag har blivit rekommenderad faktist :) love chris brown forever!
Men iaf här hemma hade jag tänkt göra lite läxa men det är så svårt när det finns andra så mycket roligare saker som lockar mig! jag ska iaf försöka så gott jag kan, men jag hör av mig igen idag :) det kan ni räkna med!!

kysss ♥

själv så tycker jag inte riktigt om den här bilden, men det finns någon som gör så .. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0