jag vill ha min dator ifred :@

snart blir jag galen haha! alex du får sluta ta min data hela tiden, 90% av tiden har ju du den! så be lasse komma hit så att han kan fixa den...
Det är iaf min anledning till varför jag inte har bloggat mer idag :) så jag känner mig inte lika skyldig. Så nu har jag tjänat ihop 400kr, tror ni dom finns kvar nästa vecka haha? tror inte jag, men jag hoppas att jag inte slösar dom så att jag kanske kan tjäna ihop till 1000 lr mer, det skulle varit ngt :) men att shoppa är ju bäst så jag är inte riktigt säker på det...

och typ förra veckan så hade jag tagit på mig min outfit på morgonen, så skulle jag sminka mig.. och då lyckas jag få foundation på min NYA randiga tröja från Gina. och jag får panik och blir jätte irriterad, foundation går ju inte bort från kläder:/ men jag slänger den i tvätten och hoppas på det bästa, så igår hittar jag den och nix, det hade inte gått bort. Så för en halvtimme sen kom jag fram med alla tänkbara medel, typ klorin och massa sånt, och TILL SLUT fick jag bort det ;O då blev jag glad (A)
Hahaha intressant historia om min tröja ? :)


den här tröjan, men nu ser den ut exakt som när jag köpte den, utan några foundation fläckar på:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0