Guest starring: Alexandra

This is the life of a 19 year old two weeks away from graduating from high school:

Jag drunknar i stress och alla små saker jag alltid glömmer av men är åh så viktiga att jag gör.
Men orkar inte göra nånting, I'm depressed!
1. Jag åker till alicante på tisdag men har nada pengar?!
2. Mitt hår är gult/grönt och tråkigt!!
3. Har alldeles för mycket kvar i skolan och betygen sätts på tisdag, samma dag som jag åker till alicante!
4. Jag kommer tillbaka från Alicante dagen innan balen, == stress!!
5. Två dagar senare är det STUDENTEN!!
6. Combination of all five!





Nä, det är inte lätt när det är svårt.

Tur att man har musik i såna här lägen. Dom hjälper inte riktigt till med läxan, men med humöret iaf!
There's nothing - Sean Kingston ft Paula Deanda

Klockan är 23:22 och jag börjat klockan 8:15, kanske borde gå och lägga mig.. men nej just det har ett arbete som är due imon!
Ha........... ha!

Bisous!

Kommentarer
Postat av: louise

woho första inlägget! keep up the good work sister (L)

2009-05-13 @ 23:47:51
URL: http://louiisenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0