grillning vid havet...

Hej ! nu sitter jag hemma hos Sara, mitt andra hem, och sitter :) i alla fall idag har varit en riktigt bra dag! en av dom bättre dagarna :) det började med att jag och Sara vaknade runt 12 och vi steg upp direkt, jag skulle nämligen klippa gräsmattan. asså blä på det! det tog typ 2 timmar och det va hemskt. gräsmattan va blöt så det gick inte att köra maskinen. aja när jag blivit klar med det hoppade jag direkt in i duschen och då va Elliot och Alex redan hemma hos mig! då blev det lite panik... så jag hoppade direkt ut ur duschen och slängde på mig lite kläder. alla dagar kan man inte se på topp ut hehe:) men dom kom och vi drog ner till viken och grillade korv! riktig mys i det fina vädret, det får man göra igen :D sen drog vi hemmåt efter några timmar så åkte vi till frölunda och nu sitter jag hemma hos Sara. tog tyvärr inga bilder idag, glömde kameran... men jaja :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0