good morning

hej! vaknade för 1½ timma sen efter en god natts sömn hehe :) så nu sitter jag här i Saras soffa efter att ha ätit plättar som frukost haha.. vet inte om det är den bästa möjliga frukosten men god va den iaf! Igår hade jag en helt underbar dag blandat med två olika människor. började med Sintan, min baby, och den dagen var nog den bästa vi någonsin haft! jag älskar dig... vi gick ju ut och kollade på match , det va mys men sen blev det mysigare :) vi drog ner till landvetter sjön (DEN FINASTE SJÖN, enligt sintan) hahaha. och där hade vi med oss lite snacks så la vi oss ner i den mysiga sanden och pratade. sen lekte vi IT hahahah, sötnos! (L)
Aja sen va vi tvugna att dra därifrån för att jag skulle hoppa på bussen mot stan... där träffade jag Sara! vi hämtade ut våran 17 Again bio biljetter wiiiie! sen drog vi vidare till brunnsparken och köpte godis. sen snabbade vi oss till bion och mös framför dukten... hahahha! :) just det! filmen va väl bra, typ som alla andra filmer men so what!:)

snygging där

Idag händer det inte mkt, skulle träffa Sintan igen men orkar inte åka upp till Landvetter.. har blivit mer förskyld nu :( så jag skiter i det och bara tar en lugn dag hemma hos mig eller Sara.. det får vi se. Puss på eeeeeer! jag ska blogga mer idag :D for sure


dagens outfit btw ...
Jeans leggings från MQ
Svart långt linne från Gina
Stickad kofta från Gina
Väska från Bianco!

Kommentarer
Postat av: Anonym

och string från england?;)

2009-05-22 @ 20:13:03
Postat av: Louise bäst

tönt.

2009-05-22 @ 21:53:36
URL: http://louiisenyberg.blogg.se/
Postat av: Sara

ditt hår va fint

2009-05-23 @ 00:48:19
URL: http://saramonemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0