godnatt och tack allihopa för en bra dag!

nu har jag kommit hem från att lämnat min syster hos hennes kompis för att imorn ska dom åka till Ali Cante i Spanien, avundsjuk!! men nån gång i framtiden kommer väl min tur till sånna resor:) så nu har jag precis dusschat, skönt. så ska snart borsta igenom mitt hår och lägga mig o sova. (mitt hår kommer se ut som ett fågelbo när jag vaknar) men det gör inget:D det har varit en bra dag och jag är jätte glad. har tagit min andra tablett idag, så det är bara två kvar och då ska jag sola loss! hoppas hoppas hoppas. det är min sista chans. ska äta upp min kanel kaka och saft i te mugg så ska jag sova .. Godnatt!! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

fina ben ;)

2009-05-19 @ 23:04:19
Postat av: Anonym

fina ben :)

2009-05-19 @ 23:05:11
Postat av: Louise bäst

din tönt! sluta

2009-05-20 @ 21:23:05
URL: http://louiisenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0