girls gone wild

HEJ :D nu är jag och Sara hemma hos MIG och har det lite småkul. när vi kom hit så klippte vi av våra byxor till shorts så nu har vi båda 2 till par shorts, taha lite fyndig får man va :) sen gick vi ut med mamma haha, och gjorde lite gymnastik! kulkul, jag o sara kanske inte va sååå bra .. men mamma va :) cool mamma har jag. nu sitter vi här och vet inte riktigt vad vi ska göra , men vi kommer nog på ngt! pussssss


hahahah satte saras avklippta jeans på mig .. ser jag inte ut som en liten japansk tjej?

mina sönderklippta jeans och en as ful topp... som möjligtvis blev ännu fulare efter jag klippt den

Kommentarer
Postat av: Bästa Sara

Du var mycket fin i dom kläderna, mixa och matcha bra ;) hahahah

2009-05-29 @ 16:11:46
URL: http://saramonemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0