fortfarande vaken...

haha jag vet att jag sa att jag ville ha mer sömn, men det blev inte så (a) utan jag och sara är fortfarande vakna och har kul! vi mobbar lite av allt, inklusive varandra och har en allmänt bra kväll :) jag älskar dig! ♥ vi duschade precis för vi hade ju sminkat oss som galningar så vi ville känna oss lite fräscha,  men nu är Sara inne på toan och plattar sitt fina hår. platt platt platt. jag ska låta mitt hår bli vågigt, fult fult fult. :) så kvällen kmr snabbt flyga förbi och rätt som det är så måste vi åka iväg till skolan, eller haha det är vad jag känner på mig kmr hända :D men puss på er nu, vi ska kolla lite tv :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha! platt, platt, platt...fult, fult, fult!



Underbar kväll, love u too :)<3

2009-05-14 @ 12:12:09
URL: http://saramonemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0