finally home!

nu är jag äntligen hemma efter en låång helg på Vrång ö ute med the boat. Hela helgen efter fredags student mottagning så drog jag ut till Vrång ö med mina kusiner, det va skönt o varmt och jag har lyckats få lite färg :D fast kanske inte rätt sorts färg utan röd :| och mina prickar har ju inte blivit bättre heller så som dom skulle... vet inte riktigt hur jag ska lösa det här :S i alla fall nu har jag äntligen kommit hem och settled ner, jag har precis färgat min systers hår i hopp om att det ska bli lite mer blont istället för gult, får se hur det blir med det hehe :) bloggar mer i nästa inlägg om i fredags!

ungefär så här ser håret ut om man har haft det i en bulle i 2 dagar hehe;)
jag har inga fler bilder typ :( men student bilder kommer!

Kommentarer
Postat av: Bästa Sara

Gud vad fint ditt hår är :)

2009-05-31 @ 23:18:58
URL: http://saramonemi.blogg.se/
Postat av: Louise bäst

tack =D sån riktigt bal hår;) hehe

2009-06-01 @ 06:58:09
URL: http://louiisenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0