chaai

hej ! nu har jag precis kommit hem till sara, va i frölunda en stund med alex, sara o elliot:) åt på donken och sen drog killarna hem och jag o sara gick runt lite på torget. Vi köpte varsin is chai, mumms! men nu sitter vi här hemma iaf och lyssnar på boom boom boom, ni vet ? hehe. fan att jag o sara aldrig kan göra något vi bestämmer oss för :@ vi skulle egentligen solat idag för våran bruna färg börjar gå bort så vi måste få tillbaka den!! vill gärna få bort mina fina prickar oxå ...
Åker hem ikväll nån gång och då är det dags att börja plugga, har nämligen fysik prov imorn. Kul :) men det kmr säkert gå bra. hoppas jag. Men ha det bra så länge, bloggar senare ikväll. Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0