and today!

so that was yesterday  i förra inlägget! idag va en riktigt seg dag med inte så mycket action haha... jag vaknade halv åtta så då skulle jag komma sent till skolan så jag sket i att stressa och bestämde mig för att komma fram till lunch istället, så jag tog min tid på mig att göra i ordning mig och kom fram i tid till lunch. sintan mötte mig vid vagnen och vi pratade en stund... good to have things cleared out :) sen åt vi lunch i skolan och sen va det lektionstid, det va trögt och väldigt tråkigt men snart va skol dagen över och då skulle jag äntligen få spendera lite riktig tid med sintan, så vi stannade kvar i skolan och bara pratade. any time with him is the best time. i alla fall efter det så drog jag själv till torget och köpte ett fint halsband till min syster. jättte fint, ville själv ha det men kunde ju inte köpa 2 för det va inte så billigt(a) sen drog jag hem och chillade. hjälpte till med mat tills imorn sen mötte jag min bror i centralen :) imorn blir en bra dag! pussss ! (L)

Kommentarer
Postat av: Bästa Sara

Jag mötte dig inte alls louise :) Kan du inte visa halsbandet i bloggen? det skulle vara trevligt att se :)

2009-05-29 @ 16:10:00
URL: http://saramonemi.blogg.se/
Postat av: Louise bäst

du stack ju direkt:) haha kanske det kanske.

2009-05-31 @ 21:23:35
URL: http://louiisenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0