all alone:)

nu sitter jag här efter ännu en jätte bra dag! vaknade klockan tolv med Sara ♥ bredvid mig tihi :) i alla fall, så vaknade vi svältandes så vi sprang upp och proppade i oss en god frukost. sorry att jag tvinga dig äta mer än vad du ville (a) så helt plötsligt får vi för oss att idag skulle bli första doppet dagen! så vi hoppar i bikinsen och cyklar ner till badet, kallt var det! men vi doppade oss snabbt och sen drog vi vidare hemmåt igen för att snabbt duscha och sen möta Suntan ♥ misslyckades lite med det, för så fort vi kom ut ur duschen så satt han i soffan och pratade med min pappa (a) haha söt du är älskling!
Sen så har det bara varit en bra kväll med skoj :) 4 MÅNADER ! ♥ love yah
Nu har han gått och jag är ensam :/ tråk. men jag ska kolla lite eurovision nu hahaha, undra om Sverige redan har sjungt.. blä på våran låt. men det kmr fler inlägg sen :)
puss! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är underbar louise , love you too <3

2009-05-17 @ 18:52:18
Postat av: Sara

hahaha, vilken fin pose jag gör :) men du ser normal och fin ut i bilden :) (min blogg asså)

2009-05-18 @ 21:17:18
URL: http://saramonemi.blogg.se/
Postat av: Louise bäst

haha den va ju ba söt ;)

2009-05-18 @ 23:13:12
URL: http://louiisenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0