what is this i hear?

haha lite fyndig får jag faktist vara med bloggen. det ska ju faktist vara lite om mode... H&M har ju haft väldigt många olika gäst designers genom åren som t.ex. Madonna och nu senaste olika som Tokio Hotell lr Katy Perry. Fina kläder är det i alla fall och nu så ser jag på blogg.se hemsida att Jimmy Choo ska designa för dom! dyrt blir det nog säkert, men ååh så fina saker jag kan föreställa mig!
Jimmy choo som är ju känd för alla hans fina skor, så jag undar hur blir det om han skulle designa kläder? hmm jag förväntar mig att det blir suuuuuper:) det enda är att kollektionen kommer ut i november och beräknas bara släppas i 200 utvalda butiker :|

och ännu igen går det inte att ladda upp bilden så ni får se det framför er helt enkelt. taha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0