varför ska alla dagar bli halvplanerade :|

alla dagar börjar med att jag har bestämt i förväg vad jag ska göra, men det som jag bestämt händer oftast inte! ÅH jag är så trött på det, men idag va de fan vädrets fel :| åkte faktist till Liseberg men vi kom bara så långt som ingången så bestämde vi oss för att åka igen... fan att det ska hålla på o regna o sånt! för i Billdal är/var det fan fint väder, fuck Göteborg :D så vi handlade mat, BLAND ANNAT VANILJ COLA! :) och sen åkte vi hem och nu sitter jag här och har inte ett skit att göra, alltså en halv planerad dag som verkligen inte blev av! mamma ska ialla fall göra rabarber paj så I guess det gör det lite bättre... imorn i alla fall då ska det hända ngt!
Klockan är bara fem, vad ska man göra?



så här går det när man är uttråkad... as fula bilder men men :)
jag ska bara vara hemma ikväll btw , Quote mamma "vi skulle ju bara ha en familjedag idag så du får va med dom nån annan dag" ORKA!

Kommentarer
Postat av: mohammed

du kan få sälskap av miig ;)

2009-06-21 @ 18:10:54
Postat av: Anonym

i will fuck you up, fucking arab !

2009-06-21 @ 18:56:19
Postat av: Louise bäst

haha och vem är du?

2009-06-21 @ 18:57:40
URL: http://louiisenyberg.blogg.se/
Postat av: Bästa Sara

hahaha! Men snälla, våga säga vem du är, orka att du kommenterar som olika namn så bestäm dig är det pontus eller mohammed? eller just det, du var ju mig också.

2009-06-21 @ 19:40:05
URL: http://saramonemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0