uuunderbar dag ! (L)

idag va mycckkket bättre än igår och alla andra dagar tack vare min älskling (L) det va så himla längesen vi umgicks, det har varit så många problem ivägen så jag är glad att vi äntligen löst det och hittat tiden att spendera med varandra ! du betyder allt för mig och kommer alltid göra det, du & jag älskling.
i alla fall, mamma köpte fritids kort åt mig idag så nu slipper jag betala 50 kr varje gång jag ska hem, härligt:D sen åkte jag till honom och spenderade dagen med honom, nu sitter jag hemma hos Sara och hon surar. tihi :) bryr mig inte för det är alltid samma sak, overdriving the shit!
Imorn ska jag o Sara va med Alex o Elliot, kul kul :) ska träffa dom hos Elliot klockan 1 och sen dra vidare hemmåt på kvällen nån gång.
nu ska jag nog spela sims, puss!


Kommentarer
Postat av: sintan

haha älskling (L) grymt fin bild , love you !

2009-06-14 @ 00:18:44

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0