tjaa!!

igår :D ja ni då hände det inte alls mkt! jag gick till sista dagen av prao och hade tråkigt, jag sorterade bara massa saker hela dagen:| men i slutet så kom "chefen" och gav mig en present(a) typ nån slags sol creme som va bra eller ngt o godis :) jätte gulligt, och sen fick jag hundra kronor till att använda i stena lines butik, taha :) sen åkte jag hem och hade en as chill fredags kväll! gjorde ingenting typ men det va skönt. sen imorse så väckte min syster mig klockan tolv och sa att klockan va 1 så jag blev hel stressad, haha bitch ♥ ska ju träffa Sara idag men innan det skulle jag oxå hinna klippa gräset! så jag sprang ut klippte gräset på en timma och sen sprang jag in o duscha, så snabb va jag inte trots allt för nu sitter jag här och klockan är kvart i fyra och jag har fortfarande inte kommit iväg ! haha :) men jag o syster ska ta bussen kvart över fyra så jag är hemma hos Sara klockan 5, grreat! ska fixa mig lite mera nu, pussss!!!


bara för att du är VÄRLDENS SÖTASTE ELVIRA!! (L)

Kommentarer
Postat av: Anonym

she is so fucking adorable!

2009-06-06 @ 17:44:30

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0