taha ..

kul inlägg nedanför, eller hur ? :D
i alla fall, riktigt skön dag! har bara suttit hemma för det mesta, det va nått nytt .. JAG HAR LOCKAT MITT HÅR!!
förut köpte jag ju blommor, riktigt fina:) pappa blev glad! sen så åt vi middag och morots kakan för det fanns ingen princess tårta i affären (a) men morots kakan va god :) sen så la jag mig i sängen och kolla Paris new BFF och desperate housewives med min käraste syster (L) in i mellan fixade hon mitt hår och äntligen är det klart:D

efterrätt :


JAG + LOCKIGT HÅR:




första bilden med kamera, andra med cam. vad tycker ni ?(A)

Kommentarer
Postat av: sintan

ditt hår är så fint ! <33

2009-06-17 @ 00:11:53
Postat av: alexandra

söt som socker :)

2009-06-17 @ 23:19:49
Postat av: Louise bäst

thank you best sister (L)

2009-06-17 @ 23:24:55
URL: http://louiisenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0