sommaren är verkligen här :)

åh sommaren är här! hur underbart är inte det? undrar om den är här för att stanna, det hoppas jag verkligen!
har inte bloggat så bra på sistone men har inte riktigt haft tid elr ork till att göra det ... jag gör det när jag inte har ngt annat att göra helt enkelt:) igår åkte jag och sara ut till fotö en stund och det va riktigt mys! sen drog vi hem till mig och tog en promenad på säg 2 timmar för att vi inte hade ngt bättre för oss, taha :) kom hem runt klockan 2 och somnade på direkten, vaknade klockan 2 idag och snabbade oss ner till vattnet och där träffade vi bland annat andreas och emma, dom bor ju faktist nära mig ;O tro det eller ej :) så vi badade och solade där, men det fick bli en snabbis och ingen färg fick jag heller för solen slutar ju fungera efter klockan 5 haha :) sara är i duschen just nu så när hon kmr ut så ska jag duscha och sen drar vi in oss mot stan :) det blir bra!

puss hörs senare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0