riktigt sämst

riktigt sämst uppdatering men men så kan det faktist bli ibland... I alla fall, i måndags va jag hos Sintan hela dagen typ. vanlig dag med honom, och imorn åker han till Norge:) I tisdags stack jag o Sara till Liseberg och träffade Kian och hans kompisar först sen kom Alex o elliot. vi va i liseberg tills klockan 8 för då orkade vi inte mer, vi åkte hem till Sara och gjorde...? joo vi va ute o lekte haha:) det va mys och sen runt halv 12 åkte dom hem och jag o Sara va ensamma. alltid lika mys med dig baby! (L)

Sen igår vaknade jag o Sara runt 12-1? och kom inte ut förrän klockan 4 men då åkte vi hem till mig. och strax efter det kom Alex o Elliot och vi drog ner till Örsviken, mysigaste stället:O och grillade och dom badade( fast det gjorde inte jag). riktigt skön dag igår, och det ska nog bli många fler sånna om vädret håller sig på topp! killarna drog runt 11 och då drog jag o Sara ner till havet igen och badade! åååh så kallt det va, men åh vad kul det va :D älskar att bada i havet! sen hade vi det bara mys jag o Sara och nu sitter jag här hemma hos Sara! vi ska bara ta det helt lugnt imorn och det är såå skönt. JAG kommer defintivt blogga mer ikväll, fooo shooo!
PUSSAR PÅ ER!




haha din döda fisk!

så fin dag! det va allt för igår,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0