PS I love you.

Nu har jag suttit hemma ett tag och inte gjort så mycket:) bloggningen är trög nu för tiden men så fort jag orkar så ska det bli bättre, det lovar jag. men i alla fall, slutet av dagen va mycket bättre än början! jag träffade ju en tjej som heter Eva och hon va as schysst :) hon frågade om jag hade ätit lunch och det hade jag ju inte .. så då tvingade hon mig att gå upp och äta men hon fixade allt med pengarna! super gulligt. så då va jag mätt och belåten och jag kunde börja jobba :) jag fick sitta på datorn en stund och göra saker, men sen så blev klockan så mkt att jag inte hade tid med mer, så jag pratade lite med Eva och så gullig som hon är ger hon mig en klocka(som enligt henne ska vara ett minne från praoen) och så gav hon mig en påse bilar för bussresan hem =D haha gud så söt. så då drog jag mig själv hemmåt och nu sitter jag här. 

min herr klocka haha ....

nu ska jag ta en skön dusch sen kura ner i min ljuva säng och titta på PS I love you! ska tydligen va en väldigt romantisk och sorglig film :)
PS, I love you..

Kommentarer
Postat av: Anonym

den filmen suger :)

2009-06-02 @ 21:15:42
Postat av: Bästa Sara

Den filmen är as sorglig! :( Men gullig också :)

2009-06-02 @ 22:15:00
URL: http://saramonemi.blogg.se/
Postat av: Louise bäst

du suger!

2009-06-02 @ 22:49:24
URL: http://louiisenyberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är skit fin !

2009-06-03 @ 12:46:38

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0