ny duschad o fräsch! who doesnt love it?

gräset tog knappt en timme idag så jag är nöjd :D skicklighet är allt som krävs haha :) så jag har precis kommit ut ur duschen och smörjt in mig med lite olika smörjor :) jag tyckte att den här listan passade bra in på ämnet så här kan ni se min personliga smak inom allt som har med kosmetika att göra :

Duschcreme: Palmolive- alla sorters men spec naturals calming! mm luktar så gott
Shampoo: 
använder head & shoulders men föredrar John Freida Volume
Balsam:
Schwarzkopf Gliss, the best
Hårinpackning:
Tigi Fastfix elr ngn rosa burk som är slut
Torrschampo:
Lee Stafford, fast använder det inte:)
Hårprodukt:
vad menas?
Hårspray: Got 2 b sexy hair spray! har matchande mousse oxå
Lock-/plattång:
GA.MA laser!

allt från Lee Stafford är typ bäst!

Bodypeeling:
använder inte!
Bodylotion: Oliv naturell eller body butter från the body shop! väldigt bra ifall man har torr hy, som jag
Kroppsprodukt:
Body butter:)
Solskydd:
Lancaster spf 6
Parfym:
Paris Hilton- Can can! mm så god
Deodorant:
LdB ba (a)

Ansiktsrengöring: L'oreal hyrdrafresh- rosa flaska
Ansiktsvatten:
dont use, men finns en bra från the makeup store!
Ansiktscreme:
LdB Bronze! love it för att det är både som en creme och foundation
Nattkräm:
Elizabeth Arden Intervene - luktar gott och man får mjuk hy!
Ögoncreme:
Swissform, använder typ inte:)
Ansiktspeeling:
dont use
Ansiktsmask:
dont use


Primer:
dont use
Concealer:
Makeup store! bääst
Foundation:
använder inte, men jag använde och då måste det vara Dior!
Rouge:
Makeupstore ftw
Bronzingpowder:
guerlain, fast det gäller att man inte använder för mkt för då blir man allt orange
Mascara:
min ex maxfactor false lash effect! jag tkr inte att min nya är bra, det kmr för mkt mascara på borsten :/
Ögonskugga:
Makeup store!
Ögonbrynspenna:
använder inte, gillar mina ögonbryn som dom är:)
Ögondroppar:
dont use
Läpprodukt:
Labello!
Läppstift:
nehe du
Läppglans:
Makeup store!
Nagellack:
gillar OPA men annars ba Depend lr Flormar!


Så nu vet ni alla mina favorit märken på saker, om det finns ngt ni saknar där hemma så är det ju bara att springa ut o köpa! :) alltid bra med lite tips

Kommentarer
Postat av: Bästa Sara

Hahaha tog du bort min kommentar? :D Men louise det är våran plattång vi delar ju den ;D <3

2009-06-21 @ 12:39:52
URL: http://saramonemi.blogg.se/
Postat av: Louise bäst

aa jag blev irriterad :| well in that case can i borrow it?:D

2009-06-21 @ 16:21:40
URL: http://louiisenyberg.blogg.se/
Postat av: Bästa Sara

haha jag skoja bara! its only mine! Men visst du kan låna den men inte för sååå länge som förra gången jag ver tvungen att använda mammas när jag skulle platta och den suger! :o

2009-06-21 @ 23:57:26
URL: http://saramonemi.blogg.se/
Postat av: louise bäst

men omg tönt. JAG BRYR MIG INTE

2009-06-22 @ 18:44:01
URL: http://louiisenyberg.blogg.se/
Postat av: Bästa Sara

du får inte låna den, jag vet inte om den kommer vara säker med dig :)

2009-06-22 @ 21:21:15
URL: http://saramonemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0