my bloody valentine...

godmorgon allihop :D vaknat till så fint väder och det är en perfekt dag att göra en blandning av saker. Jag tror nog att många väljer att dra till stranden och skaffa den fina sommar solbrännan, men jag väljer dock inte det:) dom flesta vet varför. istället drar jag med Sara till Liseberg för att utnyttja mitt ny inköpta guldpass som jag lovat att använda! fast är nog bara där i någon timma eller två för sen är det vidare till bio! ska se my bloody valentine... hoppas hoppas att jag vi kommer in :D hahah är ju faktist inte 15 än... men jag tror nog inte att det någon fara :) nu ska jag blåsa mitt hår! puss på det fina vädret och mina fina läsare :D ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0