miiiidsommar!

imorgon, då smäller det! imorgon kan sommaren börja och då ska den bannemig göra det! är så trött på Sverige och det skiftande vädret, kan det inte bara vara varmt hela tiden? :D
i alla fall midsommar. Vad händer då? Enda sen när jag va liten så har midsommar varit att familjen åker till där vi bott förut och dansar runt kransen med alla våra gamla vänner. tack o lov att det inte händer längre :D istället så brukar det bestå av Liseberg med familjen och sen kan det variera. Men imorn så ska jag till Liseberg, fast allt beror på vädret(kom igen, sol o blå himmel!), och sen ska jag till några vänner och "festa". haha vilket skämt, jag kmr nog ha grymt tråkigt men jag tar med mig Sara så det ska nog liva upp tillvaron lite!
jag kommer inte kunna blogga på hela imorgon för jag ska nämligen spendera natten där oxå, så imorn får ni sakna mig :( men förhoppningvsis så gör ni själva ngt kul! det är ju trots allt midsommar! (med kul menar jag INTE supa skallen av er och bete er som idioter) :)
Så vad ska ni göra? :)

PUSSS BLOGGAR MERA IKVÄLLLLLLL!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0