hemmmma- yes!

nu är jag hemma och åh så skönt :D igår va en bättre än förväntad dag, mycket bättre! vi hade faktist kul även om vårat sällskap va lite "crazy" hahahahahhaha... ehm va gjorde vi? joo vi va "crazy" o "naughty" men annars hände det inte mkt . vi va ute o klappa kossor och åt mat, vi pratade och kollade på en såkallad läskig film och sen vågade inte Johannes gå ut! jävla fegis. men jag o sara spenderade mkt tid i skogen för det älskar vi ♥ sen la vi oss runt 4, kul kul :)


ful bild lite senare på kvällen...

KOSSOR!!

lille Filip

Me lite oförbered

PAPPA! :):)

lille calven.. åh så  söt!!

jag, oseriös bild!

ännu en gång kossor, vi gillar dom...

me and johannes !

Det va allt som man kunde lägga upp :D och jag vet att alla bilder kanske inte va i top form men ibland måste man bjuda lite
hope you enjoy haha

Kommentarer
Postat av: sintan

söt pappa :)

2009-06-22 @ 13:45:27

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0