guud ..

hej på er! jag är på lite dåligt humör nu och känner mig som en riktig tönt... men så kan det gå :) jag har precis varit ombord på stena Danica och lyssnat på massa information om Stena Line och typ hur dom kan förbättra sig o bla.. as tråkigt! killen som jag va med, Fredrick, va bög och verkade trevlig i början. men sen så blev han tråkig och typ ignorera mig så när det va slut gick jag därifrån och gick heeeeelt vilse. herregud jag har aldrig varit så vilse, jag gick ut och så stod det massa poliser och sånt, blev lite rädd haha ... men sen fortsatte jag gå på vägen mitt bland allt med en gul relfex väst på mig. Sexigt värre!! och sen så trodde jag att jag hade hittat rätt så skulle jag använda mitt kort med min fina bild på(haha) men det funka inte! så jag vela runt där hur länge som helst och försökte hitta en väg att komma in men nix det fanns inte:) till sluta hitta jag tre gubbar som såg likadana ut som mig, alltså med gula reflex västar så jag hängde med dom in och nu sitter jag här jätte hungrig. Nu har jag egentligen lunch, men efter jag bara har pengar på kortet så kan jag inte äta något för att dom tar inte emot kort. gud jag kommer dö. men aa för dom som läst igenom allt det, grattis:D nu ska jag vänta på Eva som jag ska va med nästa ... hon verkar va roligare än fredrick i alla fall... wish me luck in my suffering

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0