good morning people!

god morgon till en tidig morgon, klockan är bara 7 och jag är redan klar, konstigt hehe:) jag vaknade kvart i sex fast då stängde jag av larmet direkt och sov till sex, jag ska ju nämligen praoa idag och jag är pigg som en sol stråle!not. jag ska praoa på stena line med min faster (även om man inte fick praoa med sina nära o kära, shhh...) så ska jag få åka båt men sen oxå vara på land, får väl se vilket som blir mest kul :) jag vaknade tidigare än vad jag behövt :| då blir man ju lite trött på sig själv men men sånt är livet, så jag ska vara hemma hos min faster runt halv nio så jag har lite extra tid över och den ägnar jag åt att blogga lite åt er, men oxå åt mig själv för jag mår så otroligt mkt bättre när jag bloggat (a) jag tror nog att det här blir en slö vecka med inte så mkt att göra, idag ska jag bara hem och kolla på film med min syster. lite mys nu när hon har tagit studenten och inte har något bättre för sig :) aja nu tog det slut på saker att skriva, jag hoppas att ni har en fin dag med soligt väder för det ska jag ha ! puss på kinden.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0