gårdagen.....

just det ja! jag bloggade ju aldrig igår så jag passar på att göra det nu :D igår va en tråkig dag på prao! men det brukar det vara, jag satt iaf bara framför en dator o gjorde inte mkt :) men till lunch så sprang jag och elisabeth ut till ett litet gulligt fik och åt lunch, guud så gott det va ! en ny favorit asså! vi snacka där ganska länge men sen sprang vi tillbaka och jobbade på :) klockan 4 slutade jag och Sara kom till Stena och mötte mig, vi drog vidare till stan och kollade runt lite. jag köpte inget för jag har inga pengar men Sara lyckades hitta sina avslutnings kläder, hon köpte as fina skor:) sen drog vi till FYRA gott och köpte lite godis, sen drog jag hem och skulle klippa gräset. fast sen börja det hagla så det hände aldrig(A)

Kommentarer
Postat av: Bästa Sara

Tack :D Men visst va allt fint ;: Haha <3

2009-06-04 @ 21:18:29
URL: http://saramonemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0