btw! gran torino

förut idag så kollade jag o Sara på Gran Torino som Sintan hade tipsat mig om :D den va sjukt bra, kom lite tårar i slutet haha, något som jag rekommenderar till alla faktist! tänk att sånt faktist pågår, lite synd men så är det ju!

och omg jag älskar verkligen ed hardy kläder :| dom är ju så sjukt fina att jag dör. ska nog önska mig lite tills när jag fyller år, kanske ffinns någon bra affär i stockholm för dit ska jag ju åka några dagar efter  min födelsedag :)



kan ni tänka mig att jag dör för dom här eller? lite synd att det är så dyrt bara :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

skit fint kläder !:)

2009-06-08 @ 01:16:20
Postat av: Anonym

skit fint kläder !:)

2009-06-08 @ 01:16:57
Postat av: Louise bäst

tack älskling! du borde köpa tröjan:)

2009-06-08 @ 01:21:47
URL: http://louiisenyberg.blogg.se/
Postat av: Kayla

Hey. =)

Thomas showed me your blog a while back and I subscribed to it!

But i feel like a creeper since I never comment or anything.

Anyway, I love those shoes!!!

& you have a pretty dope blog. Even if it is all in Swedish. Haha.

2009-06-09 @ 10:59:37
URL: http://nineteenwolves.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0