bara för att jag kände mig tvungen!

är ju, som vanligt, väldigt trög med att blogga. men istället för att skita i det idag så valde jag att skriva ett snabbt inlägg här :) idag så stressade jag o sara iväg till Elliot, tidigt imorse ;O vi va där runt halv två? i alla fall, vi gjorde lite allt möjligt. kul hade vi i alla fall :) lyckades inte ta några bilder för jag har fortfarande inget minneskort :| skyll på skoskav. men Sara lyckades snapp lite bilder med hennes kamera så ni får EN bild :)


jag o sara på Alex cross, läskigt stor;O

i alla fall, en bra dag men sen senare stack jag o Sara hem! åt burger King sen chilla vi ba :) imorn kmr Iman o Alex ner till mig o vi ska väl bara ta det lugnt :D kul! puss o godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0